Interior Inspiration - Kelim style kussens

















































































































Ik ben helemaal gek op kussentjes en vooral op exemplaren met een leuk printje! Ik vind deze kelim style kussens dan ook super leuk, ondanks dat het al een wat oudere trend is. Maakt je bank gelijk een stukje gezelliger, en het geeft zo'n leuk exotisch sfeertje! Love it! 




Images via: 1. www.ikea.nl / 2. www.decamer.nl / 3. www.themarionhousebook.com  / 4. anyaadores.blogspot.com / 5.www.decamer.nl 

3 opmerkingen:

  1. Jaa ik ben ook gek op kussentjes. Heb de ware alleen nog niet gevonden haha. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! :D
    Een mooi wit interieur en dan een paar leuke gekleurde accessoires :)

    Ik zie dat jij ook nog niet zo lang aan het bloggen bent? Leuk! Zeker reis verhalen, houd ik echt van.

    xx Farah

    BeantwoordenVerwijderen