Madulo verhuist naar www.reislust.com!


Afgelopen maanden waren druk en chaotisch: ziekte, verdriet, afstuderen, één van mijn mooiste reizen ooit, beginnen aan mijn master Diergeneeskunde en op het aller laatste moment nog even halsoverkop verhuizen van Antwerpen naar Gent. Hierdoor heb ik de laatste maanden geen tijd en ook geen zin gehad om te schrijven op deze blog. Heel jammer natuurlijk want ik heb nog tonnen met reisverhalen en nog veel meer foto's die liggen te wachten om verteld en geshowd te worden. Aangezien de rust weer een beetje lijkt te zijn teruggekeerd wil ik het bloggen weer oppakken. Deze keer wil ik het echter wat serieuzer aanpakken en daarom verhuisd deze blog vanaf nu naar www.reislust.com. Ik zou het ontzettend leuk vinden als het kleine handje volgers dat ik heb met mij mee verhuisd! Daarom nodig ik jullie allemaal uit om mijn nieuwe site te bezoeken (er is momenteel nog niet veel veranderd) en deze weer te volgen. Alvast heel erg bedankt en tot gauw!

1 opmerking: