Travel Photos - Indonesië, dag van vertrek




































Middels deze categorie zal ik door middel van foto’s een impressie geven van onze reizen. De reis waar ik mee wil beginnen is onze reis van vorige zomer door Indonesië. 


1. Allemaal prulletjes die mee moesten op reis. Onder andere: veel zonnebrand en aftersun, Deet (heel belangrijk als je niet wil worden lek gestoken), een onderwatercamera en malariapillen. 
2. Ik heb een beetje vliegangst... Dit flesje port had ik meegenomen in mijn tas en gooide ik snel nog even achterover voor we de gate binnen gingen, om de zenuwen een beetje tot bedaren te brengen (poging tot).
3. Vliegtickets
4. In het vliegtuig! We gaan bijna vertrekken!
5. Bezig met opstijgen! Daar gaan we dan!
6. Eerste vliegtuigmaaltijd

Volgende Photo Diary dan ook echt foto's uit Indonesië zelf! 




5 opmerkingen:

  1. bring it on!

    ik neem nooit medicijnen/pilletjes mee - ik heb het idee dat ze dan gaan denken dat het drugs zijn. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik ben een keer met Emirates naar Zuid Afrika gevlogen en had toen ook een tussenstop in Dubai.
    Ben benieuwd naar de foto's!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar meer foto's, wil zelf namelijk ook een keer naar Indonesië. Maar wow, wat neem jij veel verzorgingsspulletjes mee, haha, dan is de helft van je koffer al vol?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, valt goed mee hoor! Lijkt denk ik meer dan het is. Mijn vriend en ik backpacken altijd met 1 grotere backpack en 1 kleinere backpack die ook als dag rugtas kan. Dat is minder dan ik de meeste mensen altijd zie meenemen. Ik zal er nog wel eens een foto van posten! ;) Al onze spullen (van 2 personen) hebben we trouwens eerst in één koffer gestopt, zodat het wat makkelijker te vervoeren is in het vliegtuig, en die koffer woog maar 18 kilo en zat nog niet vol!

      Verwijderen