Vakantieplannen Zomer 2013


Nog één weekje en dan is het zo ver! 3 juli vertrekken mijn vriend en ik, samen met nog 3 andere vrienden van ons richting Bangkok. Vanuit Bangkok reizen we richting
Laos, Vietnam en Cambodja. Ik heb er ontzettend veel zin in! Ik ben heel benieuwd hoe het is om zo'n reis met meerdere mensen te maken, aangezien ik normaal alleen met mijn vriend ga. Ik denk dat het heel gezellig gaat worden! 
Vandaag heb ik samen met mijn moeder de (bijna) laatste hand gelegd aan mijn backpack-garderobe, en de komende dagen moeten nog de laatste dingetjes zoals DEET en EHBO spulletjes worden aangeschaft. Maandag brengen we onze fret Tommie naar de vakantieopvang ( enige waar ik tegenop zie :-( ), dinsdag moeten de backpacks worden ingepakt en woensdag op naar Düsseldorf... Spannend! 

Als er nog iemand tips heeft voor Laos, Cambodja en/of Vietnam dan hoor ik deze graag. Ook tips over Bangkok zijn welkom, omdat we hier waarschijnlijk twee daagjes moeten blijven voor het aanvragen van een visum voor Cambodja. 



Image source: halongbaycruises365.com 

8 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier! Jammer genoeg heb ik geen tips

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Is het je eerste keer? Ik vond zelf de bootreis van (zuid) thailand naar laos te gek! En in Vietnam vond ik Hoi An geweldig! Ik zou de bus van Vietiane (laos) naar Hanoi afraden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben wel eerder in Thailand geweest, maar Laos, Cambodja en Vietnam is de eerste keer! Ben heel benieuwd! Bedankt voor je tips!

      Verwijderen
  3. Kan ik me niet in een van de koffers proppen, dan ga ik mee ;P Dat plaatje ziet er prachtig uit, mooi vooruitzicht! Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw je gaat vast een mooie reis maken, heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel gaaf! Ik denk dat Laura van www.whatabouther.nl je kan helpen, zij was er in februari/maart!

    BeantwoordenVerwijderen