Studie | Back to reality


Vorige week was de eerste week van het nieuwe academiejaar, de start van mijn laatste jaartje bachelor. Mijn laatste jaar studeren in Antwerpen! Wat is de tijd snel gegaan. Als het allemaal een beetje meezit haal ik dit jaar mijn bachelor diploma en begin ik volgend jaar aan mijn master Diergeneeskunde in Gent. Spannend! Na een hele lange zomervakantie en een reis van 6 weken door Azië had ik eigenlijk wel veel zin om weer te beginnen. De twee weken voor de start van het academiejaar moest ik nog stagelopen voor één van mijn vakken van vorig jaar, maar vorige week is het eerste semester (een half jaar) toch echt van start gegaan. Ik heb mijn cursussen gekocht, hoorcollege's gevolgd, mijn eerste practicum van het jaar gehad en alweer twee verslagen ingeleverd. Het wordt een pittig jaartje, maar ik heb er veel zin in én ik wil dat diploma! Hopelijk kan ik deze spirit een tijdje vasthouden... ;) 

Studeren jullie ook nog en zo ja, wat studeren jullie? Hebben jullie aan het begin van een nieuw collegejaar ook weer zin om te beginnen? Of toch liever niet? ;) 

3 opmerkingen: