Welkom op mijn blog!


Ik ben een 21-jarige studente Diergeneeskunde en woon met mijn vriend en fretje Tommie in Antwerpen. Oorspronkelijk kom ik uit Nederland, maar voor mijn studie zijn mijn vriend en ik naar Antwerpen verhuisd. Hier bewonen wij een klein, maar gezellig appartementje waar we het erg goed naar ons zin hebben. De afgelopen jaren heb ik samen met mijn vriend een paar mooie reizen gemaakt. Vier jaar geleden pakten wij voor het eerst onze backpacks voor een reis van 2 maanden door Thailand. Twee jaar later vertrokken we voor een maand naar Indonesië en afgelopen zomer reisden we 6 weken door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Ook bezochten we in december 2013 het mooie Marokko en staat er weer een nieuwe verre reis op de planning: 6 weken backpacken door Midden-Amerika. Het lijkt me erg leuk om door middel van deze blog het een en ander te vertellen over deze reizen, en daarbij natuurlijk de nodige foto’s te laten zien! Ik hoop hierbij anderen te inspireren ook hun (reis)dromen na te jagen, want wat is nou mooier dan dat? 

3 opmerkingen: