Travel | Nha Trang, Vietnam



Vanuit Hoi An reisden we met de slaapbus verder naar Nha Trang. Nha Trang werd mij aangeraden door een vriendin; volgens haar kon je hier goed partyen. Wat ik van Nha Trang vond? Lelijk, haha. De stad zelf vond ik weinig charme hebben: grote wegen, modernere gebouwen, drukte. Goed feesten kun je hier echter zeker en ik kan je zeggen dat we de verjaardag van ƩƩn van mijn reisgenootjes hier goed hebben gevierd. Heel goed. Misschien iets te goed. ;) Gelukkig kun je hier wel goed uitbrakken op het strand, want ondanks dat de stad zelf niet zo mooi is, heeft Nha Trang een heerlijk breed strand. Niet zo idyllisch als sommige mooie eilandjes van Thailand of Indonesiƫ, maar wel prima om even een paar daagjes bij te komen en te luieren.
Ook kun je vanuit Nha Trang een dag een boottocht maken langs de verschillende eilandjes bij Nha Trang. Deze boottocht vond ik leuk (ondanks dat ik ontzettend misselijk was), maar was wederom niet super.

Zelf zou ik Nha Trang dus niet zo snel aanraden, tenzij je zin hebt in een feestje tijdens je reis door Vietnam. Ik heb me hier goed vermaakt, maar dat kwam vooral door de twee leuke avonden die we hier hebben gehad. Verder heeft Nha Trang naar mijn mening, naast het brede strand, niet heel veel te bieden.










2 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend mooie foto's en heb je een nieuwe lay-out? ziet er goed en strak uit
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met je eens, het meest sfeerloze plaatsje dat ik bezocht in Vietnam. Maar ook ik heb me 2 avonden goed vermaakt haha.

    BeantwoordenVerwijderen