Meeneemlijst voor een backpack vakantie



We gaan al bijna weg en dat betekent spulletjes bij elkaar zoeken en inpakken geblazen! Aangezien wij best wel lang (6 weken) en ver weggaan vind ik het altijd wel fijn om een lijstje te maken zodat ik zeker weet dat alles (waarschijnlijk) goed is. Ik ben zelf een beetje chaotisch, dus dan is een lijstje waarop ik kan afstrepen sowieso wel handig. Ook kan ik zo goed zien wat er nog gekocht moet worden en wat ik al in huis heb. Onderstaande lijst heb ik net opgesteld, met vakjes erachter zodat ik tijdens het inpakken kan afstrepen, handig! Ik dacht dat deze lijst (let op: opgesteld obv een backpackreis en deze is natuurlijk persoonlijk!!) misschien ook wel handig zou zijn voor andere mensen, vandaar dat ik hem ook maar even op mijn blog zet. 































































5 opmerkingen:

  1. Altijd fijn zo'n lijstje voor backpackers,bedankt voor het delen. Lijkt me heerlijk om gewoon 6 weken weg te kunnen en rond te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke blog heb je toch, je doet me aan mezelf denken. Ik heb heimwee naar Azië. Ik was dit jaar nog ook in Thailand, Cambodja en Laos. Vietnam niet meer gered, we hadden 5 weken. Heb er blogs over! Alvast HEEL VEEL PLEZIER!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie! :D Azië is zo heerlijk he! Ik heb je blogs volgens mij al een keer gelezen, maar ik ga vanavond nog eens kijken. Vind dat zo leuk altijd en je schrijft zo mooi! Heel erg bedankt!

      Verwijderen
  3. OOH wat fijn! Dit lijstje komt als geroepen! Ik ga in oktober een maand naar Indonesie en Maleisie en was echt op zoek naar zo'n lijstje! You're the best, thankyou :D!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen