Dagen voor vertrek naar Azië



Morgen is het zover, dan vertrekken wij voor 6 weken naar Azië. Oeh, ik heb er zo'n zin in! :D Heerlijk 6 weken vrijheid, de mooiste dingen zien en te gekke dingen doen, wauw! 

Afgelopen dagen moest er natuurlijk nog het één en ander geregeld worden. Zo moesten wij gister onze schat naar de vakantieopvang brengen. Altijd even lastig, want ik voel me toch altijd een beetje schuldig. Onze arme mister voor 6 weken in de opvang, maar hij is er gelukkig in hele goede en professionele handen, dus daar hoef ik mij verder eigenlijk geen zorgen over te maken. In de opvang zaten trouwens een heleboel geweldig schattige (hele jonge) frettenpups en zelfs 2 bunzingpups. Wilde die altijd al eens in het echt zien en vasthouden en dat kon ik nu doen, zo leuk!




































Verder hebben we vandaag 'proef ingepakt' en het is ons dit jaar weer gelukt al onze spullen in één grote en één kleine backpack, die tevens als dagrugtas dienst kan doen, te krijgen. Voor tijdens de vlucht dient mijn kleine backpack dus als handbagage, wat betekent dat tijdens de vlucht al onze bagage ongeveer in één backpack zit! Ik was echt benieuwd of het dit jaar weer zou lukken, want voor mijn gevoel had ik veel meer mee dan de afgelopen keren, maar het past prima! Ook heb ik vandaag een Internationaal Rijbewijs aangevraagd, altijd handig als we nog op scootertjes willen rondtouren.

Alle rommeltjes die mee moeten op reis. Deet, Malariapillen, de benodigde medicijnen, zonnebrand, etc.

























Afgelopen maandag kreeg ik ook nog de resultaten terug van de examens van het 2e semester van dit academiejaar (in België is het jaar verdeeld in 2 semesters, de eerste wordt afgesloten door een maand met examens in januari, en de 2e met een maand examens in juni). Ik heb al mijn examens dit jaar in één keer gehaald, met uitzondering van één vak dat ik de eerste keer niet heb meegedaan omdat het 1) een heel rotvak is en 2) mijn examenrooster te slecht was om deze te maken. Maar ik ben zo blij!! Als ik Neuroanatomie niet herkans (zit ik over te twijfelen) heb ik deze zomer gewoon geen herkansing! En anders maar één! Heerlijk! Ook heb ik hele mooie cijfers gehaald dit jaar, waar ik stiekem ook wel een beetje trots op ben. Om dit te vieren kochten we vandaag mijn lievelings taart, hmmmm! 


























Morgen vertrekken we dus rond 10 uur/half 11 richting Düsseldorf, waar ons vliegtuig om 15:25 zal vertrekken richting Dubai! Zin zin zin! Ik ga proberen om met behulp van mijn mini laptopje af en toe wat foto's en reisverhalen op deze blog te plaatsen, mits het internet een beetje mee gaat werken daar, dus hopelijk tot gauw! :D 

1 opmerking: