Travel | Bangkok part 3, the floating market



We zijn de laatste tijd zo actief aan het reizen en genieten dat er niet veel van het bloggen terecht komt (helaas), dus dat wordt dan toch maar weer achteraf de blogjes schrijven waarschijnlijk! Hier toch nog een post met wat foto's van onze laatste dag in Bangkok.

Deze dag zijn we, voor we 's avonds de nachttrein in doken, nog naar de bekende floating market gegaan. Om een lang verhaal kort te maken viel deze markt ons een beetje tegen, ondanks dat het natuurlijk wel heel mooi en fascinerend was om zo'n drijvende markt te zien. De markt zelf was veel minder groot dan verwacht (grootste drijvende markt van Bangkok en omgeving?), best wel toeristisch en de boottocht die bij de toer hoorde stelde bar weinig voor. Toch ben ik achteraf wel blij dat we hierheen zijn geweest en dit hebben gezien. 's Avonds sprongen we na een snelle maaltijd op het treinstation van Bangkok in onze slaaptrein richting Vientiane, de hoofdstad van Laos en het beginpunt van onze reis door Laos. 











7 opmerkingen:

  1. Ahh leuk dat je daar bent geweest. Mooie kleuren hebben je foto's. Ik ben vaak in bkk geweest, maar nog nooit naar de floating market, wil het wel heel graag! Ik keek vroeger altijd docus over thailand en oa over die markt met mijn moeder haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!

    Zelf ga ik in november naar Thailand, dus heel leuk om te lezen.
    Toch wilde ik die drijvende markt overslaan, omdat ik al meer heb gehoord dat het eigenlijk niet meer de moeite waard is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's heb je gemaakt! Bangkok is awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog meer gave foto's. Ben benieuwd naar de rest

    BeantwoordenVerwijderen