Instagram diary | Week 36 & 37



Na een héle lange en geweldige zomervakantie gehad te hebben kwam in week 37 toch echt het einde van de vakantie in zicht. Week 37 was namelijk mijn laatste vrije weekje! Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant had ik ook wel weer zin om te beginnen! Wat ik deze week heb gedaan? Niet veel bijzonders, vooral veel genoten van het mooie weer en leuke dingetjes gedaan. Die zaterdag ging ik gezellig met vrienden wat drinken en daarna stappen in mijn geboorteplaats, ik ging shoppen bij de Primark, een dagje met mijn vriend naar het strand, met mijn broertje naar de Ikea, ik dronk 's avonds heerlijke biertjes bij mijn ouders in de tuin en vrijdag was het tijd om weer naar Antwerpen te gaan! In Antwerpen zijn we vrijdagavond lekker uiteten geweest, kwam zaterdag een vriend op bezoek en zondag hebben mijn vriend en ik gezwommen (jaja, voornemen om elke week 2x baantjes te trekken) en daarna lekker over de vogeltjesmarkt gestruind.


Wat zie je op de foto's hierboven (van links boven naar rechts onder)?
1) Mijn super luie fretje Tom die op zijn rug onder een dekentje ligt te slapen.
2) Aankoopjes van de Primark: twee truien (linkse kan als jurk gedragen worden), oorbellen en een ketting. 
3) Een deel van de armbandjes die ik tijdens mijn reis door Azië heb gekocht. Van links naar rechts: Nha Trang (Vietnam), Bangkok, Bangkok, Koh Chang (Thailand), Luang Prabang (Laos). 
4) Een cappuccino op weg in de trein naar Zandvoort aan Zee. Zeldzaam tafereel, want ik drink eigenlijk haast nooit koffie. 
5) Voetjes in het zand!
6) Zandvoort aan Zee! Een dagje heerlijk genieten van het mooie weer. 
7) Lekkere fruitbiertjes drinken in de tuin van mijn ouders. 
8) Back in Antwerp! Het was nog heel lekker weer, dus we besloten de ramen open te gooien en hiervoor te gaan zitten met een wijntje en een knabbeltje. 

In week 38 begon mijn eerste stageweek voor mijn studie Diergeneeskunde. Ik moest deze week stagelopen bij een manage, super leuk en tegelijk een beetje spannend, want ik heb totaal geen ervaring met paarden. Het was een hele leerzame week, waarin ik veel over paarden heb geleerd en waarin ik naast veel lichamelijk werk ook veel heb moeten fietsen: elke dag 25 kilometer. De week sloten we af met een lesje paardrijden en ik vond het geweldig! Dit heeft allemaal alleen wel tot gevolg gehad dat ik nu met behoorlijke spierpijn in mijn bovenbenen en een zere rug + nek op de bank zit, haha. Zaterdag zijn mijn vriend en ik lekker de stad in geweest, hebben we lekker gesnuffeld bij de Toko en heerlijke chocolademelk gedronken bij de chocoladebar Quetzal. 's Avonds hebben we met de spulletjes van de Toko mijn lievelingseten gekookt: rolletjes! Jammie! Vandaag was een heerlijke lazy sunday, want morgen moet ik er weer flink tegenaan, want komende week gaat de wekker elke dag om 04:30... Help!

Wat zie je op de foto's hierboven (van links boven naar rechts onder)?
1) Genieten van de zon vanuit ons appartementje
2) Geef je je fret een heerlijk mandje... 
3) Op de Antwerpse vogeltjesmarkt scoorden we twee heerlijke cantaloupe meloenen voor mijn 1 euro!
4) Verwaaid, moe, maar voldaan na mijn eerste stagedag. 
5) Paardje!
6) Tom op zijn schapenvachtje
7) Shoppen bij de toko.
8) Heerlijke chocolademelk drinken bij chocoladebar Quetzal in Antwerpen. Echte aanrader als je van chocola houdt (ze hebben ook heerlijke brownies) en in Antwerpen bent. 
9) Rolletjes gekookt met de spulletjes van de toko. Zoooo lekker!
10) Rolletje! Yummm.
11) Een verlate instagramfoto, maar toch nog een foto (hoewel zwaar overbelicht) van merrie en veulen tijdens mijn stage! Ik ben ze hier naar de wei aan het brengen. 
12) Lazy sunday! Laptop, fleece dekentje, thee en lekkere yoghurt met verse vruchtjes. 

11 opmerkingen:

  1. Ahh die armbandjes zijn zo cute!
    Leuke foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind die armbandjes ook nog steeds zo leuk! Bedankt!

      Verwijderen
  2. Leuk overzichtje. DIe truien zien er leuk uit! En shoppen bij de toko <3 EN heerlijk die lazy sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! En inderdaad heerlijk he, om door de toko te struinen?

      Verwijderen
  3. Hihi dat fretje! Ik zag eerst niet eens wat het was eigenlijk. Leuke foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja vooral als hij slaapt moet je soms goed kijken.. Hij kan zo vreemd liggen. ;)

      Verwijderen
  4. Haha agossie die foto's van Tom zijn zo leuk. Meer Tomspam please! :D

    BeantwoordenVerwijderen