Instagram diary 3



Ben ik de enige bij wie de weken voorbij lijken te vliegen? Door alle studiedrukte en de lange reistijden in de weekenden vergeet ik steeds foto's te maken.. Jammer, want ik vind het altijd erg leuk om aan de hand van Instagram terug te zien wat ik allemaal heb uitgevoerd de laatste tijd. Hierbij dus een klein overzichtje van mijn instagramfoto's van de afgelopen weken. 

Waar kijk je naar? 

Hierboven:
1) Het begin van het nieuwe academiejaar wordt in Antwerpen altijd gevierd met Studay en daar ging ik dus ook heen! Het was een hele gezellig dag!
2) Pepernoten! Ze liggen ondertussen alweer een hele tijd in de winkel, maar de pepernoten op deze foto waren mijn eerste van dit jaar. Moet zeggen dat ik sinds die zak ook geen pepernoten meer gehad heb...
3) Eén van de enigste voordelen van de herfst en winter: het binnen gezellig maken met kaarsjes! Ik ben gék op kaarsjes en heb volgens mijn vriend dan ook veel te veel kaarshouders. Als we in een winkel langs een kaarsenafdeling komen word ik altijd snel meegesleurd, haha. 
4) Mijn vriendje kwam thuis van werk en... had een kaneelstok voor me meegenomen. ;) Lekker! 
5) Tommie wordt in de winter altijd helemaal knuffelig. Hier ligt hij dan ook lekker bij mijn vriend op de bank. 
6) en 7) Door dat koude weer had ik opeens wel weer heel veel zin om op reis te gaan... Reisfoto's kijken dan maar! 
8) Tommie zonder oren.. :P 
9) Lekker lunchen bij Vito's in Zwolle. De broodjes zijn daar zooo lekker! 
10) en 11) Tommieee.
12) Ik ging shoppen bij de Primark en nam onder andere deze ketting mee. Ik vind 'm zo leuk! 

Hieronder:

13) Ik ging in het weekend een dagje naar Gent. Heerlijke stad! 
14) Brooownie!
15) Vorige maandag werden alle campussen van Universiteit Antwerpen opeens ontruimd na een bommelding.. Zat ik net anderhalf uur in college nadat ik die ochtend dapper op mijn fietsje de storm had getrotseerd, kon ik weer een half uur terug fietsen! Wel lekker de rest van de dag vrij gehad. 
16) M'n kleine luiaard. 





En nog twee Tommie filmpjes: 

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto van jou en de olifant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's wat een lief fredje!
    en prachtige foto's weer!
    ik volg je via GFC :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tom is ook echt een schatje! Leuk dat je me volgt, bedankt! :D

      Verwijderen
  3. De tijd vliegt he? Leuk overzicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super leuke blog!

    Misschien een tip om de omschrijving van de foto's klein onder de foto's te plaatsen. Nu moet je steeds naar boven scrollen en terug om de foto en omschrijving te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! En bedankt voor je tip, klopt inderdaad nu ik er zelf naar kijk! Zal in het vervolg de foto's nog eens los neerzetten met de beschrijving er onder. :)

      Verwijderen